Premonitii


Iar m-am visat coborand scari. Fata de data trecuta, cand am coborat in fuga, bucuroasa ca le cobor, niste scari de bloc, usor spiralate, acum am coborat cu frica. Erau niste scari de franghie, pe care incercam sa cobor de pe un zgarie-nori. Si nu aveam pe unde altundeva sa cobor de acolo. Imi tremurau si mainile si picioarele. Coboram incet, atenta la fiecare pas, cautand pe pipaite sfoara de sub mine. Era vara. Aveam o fusta scurta pe mine si nu aveam chiloti. Realizam cat sunt de sexoasa fara chiloti pe franghiile alea. La jumatatea drumului m-am odihnit pe o terasa. Apoi am inceput din nou sa cobor. De data asta nu mai eram asa de departe de pamant, asa ca nu imi mai era chiar atat de frica. Jos, la baza scarilor, erau doi barbati. Cel din dreapta, tanar si frumusel, brunet, bine facut, cel din stanga... nu mai stiu cum arata... nu cred ca l-am vazut foarte bine. Parca ceva mai matur. Ma admirau de la distanta. Am trecut printre ei fara sa ii privesc... cautam scara blocului de pe care tocmai coborasem...

Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

#growup