Mamaaaaaaaaa, La multi ani!!!!!!!


Azi e ziua mamei mele. Mama mea nu seamana cu nicio mama din lume. Este cea mai frumoasa fiinta, un inger blond cu ochii mari si albastri, o femeie care stie cum sa te mangaie din priviri, o femeie care stie cum sa zambeasca.

Mama mea imi ia durerile cu mana la propriu. Nu stiu ce face cu ele, dar tare imi e ca le pastreaza undeva in ea…

Mama mea mi-a fost, imi este si imi va fi intotdeauna cea mai buna prietena. Mama mea este acolo. Indiferent pentru ce. Ma prinde si ma arunca iar. (“Zboara, puiule, zboara!”)

Mama mea ma cunoaste, ma intelege si ma iubeste asa cum sunt. Intotdeauna. Cu toate ca nu am fost o adolescenta cuminte (nici pe departe), ea m-a inteles si m-a sustinut. Cu toate ca nici acum nu mi-a venit minte la cap, ea ma intelege, ma sustine si ma iubeste.

Primele prostii le-am invatat de la mama. Tot ea m-a invatat despre cinste, sinceritate si bunatate. De la ea am invatat sa iubesc. De la ea as vrea sa mai pot invata atatea…

Pe mama mea o iubesc mai mult decat orice pe lume. E cea mai MAMA fiinta din cate am cunoscut. Si e MAMA MEA!!!

Mamaaaaa, sa-mi traiesti ani multi si fericiti!

Mamaaaaa, sa-mi fii sanatoasa!

Mamaaaaa, TE IUBESC!

Comments

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

What does Cinderella teach our children?

#growup