Din ciclul “... s-ar putea sa ti se intample!”


M-am plans ca am prea multa energie… m-am plans ca n-am pe ce sa o consum. Am cerut si mi s-a dat! Exact ce am vrut, aia mi s-a dat! Am vrut sa petrec, sa ma distrez asa cum nu am mai facut-o de cativa ani. Am inceput de joi... Am vrut nopti albe la distractie si am dormit in trei zile si trei nopti, 7 ore adunate… ce de cifre magice :D

Am vrut ore suplimentare la munca, sa fac rost de bani pentru Viena... dar tocmai in zilele astea cand am si petrecut??? Nu, nu ma plang. Asta am vrut... eu am vrut!

Mi-e dor de blog. Mi-e dor de scris. Nu mai am timp. Acum am prins o fereastra intre proiecte si in loc sa imi dau scaunul pe spate si sa inchid ochii, eu tot cu ei in calculator stau. Ma dor, ma ustura, ii simt impaienjeniti, stiu ca le-ar prinde bine o pauza... stiu.

O sa imi cada o unghie. Mi-e drag de ea. Nu vreau sa cada!

Daca beau Nestea mai trebuie sa si mananc?

            

Comments

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

Întâmplări din viața mea

What does Cinderella teach our children?