Ti se pare ca m-am schimbat?


Sa ma trezesc. Sau nu… sa visez in continuare… sa traiesc in visul meu. Sa ma trezesc. Cand m-as trezi as fi urata? Mi-am pus funda rosie pe ceafa ca sa fiu sigura totusi...

Ma afund. Imi place. Uneori. Mi-e frica sa ma trezesc. Chiar daca ar fi posibil. Ar fi posibil... si sa ce? Sa fiu ce? Care e diferenta dintre minciuna si sinceritate? Acum esti sincer, acum nu mai esti sincer... care e diferenta? Ar trebui sa stiu? Nu. Nu ar trebui sa nimic. Oricat de libera as vrea sau nu sa fiu, oricat de liber crezi ca esti, oricat de liber ar crede ca poate fi, totul in jur e o carcera. Traiesti in limitele propriei minti. Traiesti in limitele propriei imaginatii. Mai mult nu ma duce capul. Mai mult nu exista. Acum. Nu imi ajunge atat. Vreau mai mult. De unde? De unde sa scot mai mult? Ma las influentata. Asa mai imprumut si din imaginatia altora. Din limitele lor mi le largesc pe ale mele. Sau fac mai multe carcere mai mici? Care e diferenta? Diversitate.

Si daca nu exista inseamna ca trebuie creat. Nu, am zis ca nu trebuie nimic. Ok, nu trebuie creat, ci poate fi creat. Cine nu are, sa isi faca. Nu ca e simplu? Nu pot sa ma intorc. Chiar daca as vrea. Nu am unde sa ma mai intorc. Timpul.

Punctul se transforma in linie. Linia se mai poate transforma in punct? Poate intr-o bulina. O sa fiu o bulina. Sunt o bulina? Gaseste bulina din tine! Dupa ce o gasesti, contacteaza-ma.


Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

#growup