Lullaby ca o poveste


Ma povestesc pe mine. Ma povestesc tuturor, oricui, fara retineri. Sunt o poveste. Incep cu “a fost odata” si inca mai sper ca ma voi termina cu “si au trait fericiti pana la adanci batraneti?” hmmm nu stiu daca asa ma voi termina. Am eu alt sfarsit pentru mine... “si-am incalecat pe-o capsuna si v-am spus o mare si gogonata minciuna!” poate s-ar potrivi mai bine? Poate. Va spun la sfarsit.

Acum suntem pe undeva pe la mijlocul povestii. Ce se intampla in povesti pe la mijloc? Pai heroina principala si neaparat personaj pozitiv, se da de ceasul mortii. Nu-i merge nimic, iubitul s-a transformat in porc si a fugit peste 9 tari si 9 mari, iar EA, ea trebuie sa roada 9 paini de piatra (tocmai am terminat cu dintii, poate tocmai ca sa ii am sanatosi sa am cu ce roade la painile alea), sa rupa 9 perechi de opinci de fier (ei, hai, chiar opinci??? Unde sa mai gasesc opinci???) si sa toceasca 9 toiege de otel (pe spinarea cui?) pana sa il gaseasca. Deci ea trebuie sa il gaseasca pe el. Bineeeeeeeeeee. Sa continuam. Sau sa ne intoarcem la interpretare, sa spunem ca e gresita si sa reinterpretam?

Ok. Hai sa vedem cum putem sa o intoarcem in favoarea noastra (a mea si a personalitatilor mele multiple). Deci sa rod 9 paini de piatra. Pai mi-am rupt dintii de am bagat injur de (nu, nu e greseala de tipar) 1.700 de noi sa-i refac pe saracii traumatizati. Asa. 9 perechi de opinci de fier. Mdap, am cam umblat de atunci... nu prea mult, ca mai vreau... da’ de 9 perechi daca as fi mers pe jos, cu siguranta. Hehehehehe... si sa tocesc 9 toiege de otel. Ai zice ca e cam greu sa gasesti 9 toiege de otel. Dar eu cred ca am reusit. Cred ca am tocit chiar mai multe, asa ca sa fiu sigura. Deci acum ar trebui sa ajung la el? La porcul meu zburator? Hm!

In alta ordine de idei, poimaine plec la Viena. 3 nopti in care sper sa nu dorm foarte mult, 4 zile in care sper sa achizitionez cat mai multe... amintiri, poze (de data asta sper sa ma intorc cu poze), sa rod ultima pereche de opinci (?) si sa imi iau altele noi, adica sa vad cat mai mult si, fetelor, shoooopiiiiiing :D


Comments

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

Întâmplări din viața mea

What does Cinderella teach our children?