Singuratate


“Oamenii sunt singuri” mi-a spus. Adica ce, credeai ca eu nu stiu? Credeai ca eu nu sunt singura? Ma doare? Imi mai fac din cand in cand cate o anestezie si nu mai simt. Ce vrei? Sunt inconjurata de oameni. Oameni care vor sa fie cu mine, langa mine... pentru mai mult sau mai putin timp. Ii vad oare? Ce legatura are? Tot singura ma simt.

Esti inconjurat de oameni. Oameni care vor sa fie cu tine, langa tine... pentru mai mult sau mai putin timp. Ii vezi oare? Ce legatura are? Tot singur te simti.

Te-ai vrut virtuos candva... mai vrei? Nu... vrei doar ce iti convine. Arta nu permite compromisuri. O faci din placere sau o faci pentru bani? Care este motivul principal? Ce legatura are cu virtutea? Nu au cum sa fie ambele pe acelasi loc. Pe mine nu ma minti. (“Te simti libera cu mine?”) Sau fa-o, dar nu te astepta sa te si cred. Voi intra in jocul tau. De cele mai multe ori iti voi lasa impresia ca te cred. Dar, daca esti atent, vei observa din cand in cand cate o mica ironie roz. Vei crede ca este rautatea mea? Egoism? Sunt egocentrica. Ma vei intelege? Vei dori vreodata sa ma intelegi? Esti capabil?

Cu cine vorbesc?

Vreau sa scap de singuratate? (‘De ce vorbesti cu mine?’) Nu intotdeauna. A inceput sa imi placa. Dar tu? Tu de ce vorbesti cu mine? Ce ai vazut in mine? Ce te-a atras? De ce? Cand? Pana cand?

Ma duc sa imi mai fac o anestezie…


Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

#growup