Sport extrem


Sunt inca la munca… si nu stiu cand o sa termin. Sunt pe pilot automat . Nu am mancat de ieri dimineata… mancare. Doar dulciuri si fructe hehehehehe…. da’ las’ ca beau Nestea si mi-a zis mie Did ca nu mai e nevoie sa mananc yupiiiiiiiiii :D

Astept urmatoarele documente de formatat. Chestii. Si azi trebuie sa vin iar la munca? Oare… oare o sa vin? ;)) Oare… am deja 8 ore jumate peste program. Practic am muncit cat pentru maine si inca putin. Hihihihihi sport extrem !

Da’ stii care e culmea? Nu mi-e somn! Ma gandesc la verzi si uscate, am ochii obositi , sunt obosita si o simt in spate, dar nu mi-e somn. Mai pot. Mai pot… mai vreau? Nu am baut nici cafea nici cola nici energizant . Sunt tare, frate! Aud statuia cum imi creste in curte! :)))))))))))))

L.E.: E 6 dimineata si eu tot nu am plecat acasa… revin cu amanunte?


Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

#growup