Sport extrem


Sunt inca la munca… si nu stiu cand o sa termin. Sunt pe pilot automat . Nu am mancat de ieri dimineata… mancare. Doar dulciuri si fructe hehehehehe…. da’ las’ ca beau Nestea si mi-a zis mie Did ca nu mai e nevoie sa mananc yupiiiiiiiiii :D

Astept urmatoarele documente de formatat. Chestii. Si azi trebuie sa vin iar la munca? Oare… oare o sa vin? ;)) Oare… am deja 8 ore jumate peste program. Practic am muncit cat pentru maine si inca putin. Hihihihihi sport extrem !

Da’ stii care e culmea? Nu mi-e somn! Ma gandesc la verzi si uscate, am ochii obositi , sunt obosita si o simt in spate, dar nu mi-e somn. Mai pot. Mai pot… mai vreau? Nu am baut nici cafea nici cola nici energizant . Sunt tare, frate! Aud statuia cum imi creste in curte! :)))))))))))))

L.E.: E 6 dimineata si eu tot nu am plecat acasa… revin cu amanunte?


Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

Drumul Dragonului

Romeo și Julieta la Teatrul de Operetă și Musical „Ion Dacian”