Va doare la basca, baaaaaaaah!!!


As fi vrut sa cred ca macar o data in viata mea am facut un barbat sa se indragosteasca. Sa ma iubeasca. Mi-ar fi placut sa cred ce imi spunea la inceput. Mi-ar fi placut sa cred ce imi spunea la sfarsit. Mi-ar fi placut sa cred ca i-am dat viata peste cap cel putin la fel de mult cat mi-a dat-o el mie. Mi-ar fi placut sa cred ca eu am fost marea lui iubire… aia pe care orice barbat o tine minte toata viata si dupa care isi compara toate femeile care ii apar in cale. Mi-ar fi placut sa fie atat de zdruncinat de lipsa mea, incat sa nu mai poata sa se gandeasca la alta. Mi-ar fi placut sa se fi intors in genunchi si rastignit, nu mai in gluma mai in serios… tatonand terenul.

Mi-ar fi placut sa ma indragostesc. Nu mai pot. Asa cum ei se prefac la inceput, cel mai imbecil joc pe care l-am invatat vreodata, asa ma prefac si eu ca ii cred. Cateodata… nu tot timpul. La ce ma ajuta? Mai conteaza? Tu te prefaci ca esti mort dupa mine, eu ma prefac la randul meu ca te-am crezut. Ce imbecilitate!!!

Parca sunt ciumata! Oare fiecare femeie se simte la un momentdat cea mai nasparlie fiinta de pe pamant? Oricum, acum este randul meu. La dracu’! Ma simt de o prostie fara seaman. Pai normal, fiecare e unic in felul lui. Eu sunt unica in prostie! Monument de prostie. Si faza e ca incerc sa ma trezesc, imi dau palme, suturi in dorsala, stau si citesc in disperare doar doar o intra ceva si in secu’ meu! Degeaba! M-am mai si ingrasat. Ca deh, am vrut sa fiu femeia model, m-am lasat de fumat! Sa arat eu lumii ce adevaraciune sunt, ce vointa am! Daaaaaaaaa… nu am mai fumat… da’ am dat iama in dulciuri! Ca daca tot sunt proasta nu ar fi mai bine sa fiu si grasa? Nu e vorba aia “grasa si frumoasa”? Daca ma ingras o sa fiu si eu frumoasa? Ca asa cum sunt, vad ca nu le place. Nu s-ar lipi o bucata de barbat si de mine nici sa ii bati! (Si am incercat si cu bataia) Ok. Am inteles. Sunt cea mai nasparlie femeie de pe pamant. Ce dracu’ sa vedeti voi asa interesant la mine incat sa va legati vietile de a mea? Nu e mai simplu o data de doua ori si o data de trei ori? Pai da. Normal ca da. Ca eu n-am sentimente. Nuuuuuuuuuuu. Eu sunt asa… cantitate neglijabila. Va doare pe voi in varful p… arului! Toti barbatii sunt la fel!!! TOTI!


Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

#growup