I love your playlist


Mainile imi tremura. Nu stiu de ce. Ceva in mine tremura. Ceva in mine doare. Ma uit printre mp3-urile altora. Am vazut intr-un playlist o piesa de care nu am mai auzit. Ii dau play. Se incarca. Incepe. Imi simt mainile cum imi tremura parca mai rau. Imi simt tot corpul electrizat. Piesa asta urla in mine. Urla in mine, eliberand urlete incatusate. O mai ascult odata si inca odata… nu ma satur. Si de fiecare data ma electrizeaza. Ma sfasie si ma mangaie in acelasi timp. Ma intreb daca proprietarul o aude cum o aud eu. Ma intreb daca o simte asa cum o simt eu. Ma intreb daca mai exista cineva care simte asa cum simt eu. Poate ca da… poate ca sunt eu prea plina de mine si nu realizez… sau prea oarba… sau… sau… sau poate chiar nu mai exsita nimeni care simte ca mine. Poate ca nici nu e normal sa mai existe un suflet care sa simta ca al meu. Poate nu trebuie.

And the truth that you’ll find will always be
The truth you hide



Comments

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

Întâmplări din viața mea

What does Cinderella teach our children?