Amintiri dintr-o alta viata


Ma privea provocator si imi vorbea despre cu totul alte lucruri… de parca nu am fi stiut amandoi ce urma. Ma asteptam sa existe o tensiune in aer… imi venea sa sar pe el si sa il sarut. Imi venea sa rup hainele de pe el. Dar privirea lui imi spunea “da, ma vei avea” si m-am lasat condusa de el. Cu gesturi firesti a inceput sa se joace in parul meu, povestindu-mi cele mai neinsemnate lucruri. Privirea lui a coborat apoi de la ochi inspre buze. Imi fixa buzele si imi povestea. Nu am nici cea mai vaga idee ce imi spunea. Nu auzeam decat… Taci si saruta-ma! Taci si saruta-ma! Taci si saruta-ma! A facut o pauza si l-am muscat de buze. Nu mai conta nimic. Nu mai exista nimic. Il doream si atat.

Comments

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

Întâmplări din viața mea

What does Cinderella teach our children?