Atentie!!! Limbaj obscen!!! Daca ai sub 18 ani nu citi!!! (as if…)


Sa ma fut in idealul filmelor americane si sa-mi bag pula (da, aia pe care nu o am! Ce te fute grija de cate puli pot eu sa fac rost?!?) in basmele care mi-au fost bagate pe gat cand eram mica!

De ce pula mea trebuie sa am eu principii si asteptari de la viata si idealuri imposibile? Nu inteleg cat de proasta pot sa fiu cand pun botu’ la toate cacaturie care mi se vand total aiurea. De ce a trebuit sa cred vreodata in "iubire"? Si ce pula mea mai e si "iubirea" asta? M-am saturat sa pretind! Nu, iubirea nu exista. Nu aia care ni se baga pe gat zilnic doar ca sa mai platim un bilet la film sau sa mai cumparam nu stiu ce marca de ciocolata. "Si au trait fericiti pana la adanci batraneti". Ne mint cu nerusinare! Ok, basme… dar nu ne-a spus nimeni niciodata sa nu indraznim sa speram vreodata in asa ceva, ca o sa o luam dracului razna cu totii! Cum pula mea sa mai cred, cand stiu in ce lume traim? – "Nu e asa ca ma iubesti?" – "Nu!". N-ai sa vezi asa ceva… decat de la cineva cu coaie. Si cum coaiele sunt si ele pe cale de disparitie… Asta daca au existat vreodata cu adevarat… Stiu vreo doua femei cu coaie… si un barbat. Si lumea mea nu se rezuma (nici pe departe) la trei persoane. – "Uite-te in ochii mei si spune-mi ca…". Si daca ma uit in ochii tai, crezi ca mi-o fi rusine sa te mint, proasto? Iti spun ce vrei sa auzi sau nici macar atat. Tu te faci ca auzi ce ai fi vrut sa auzi. Ca doar ti-o doresti de prea mult timp. Si uite asa incepe amagirea. Iti doresti atat de mult sa il/o gasesti, incat proiectezi in primul venit ce vroiai sa vezi. Tzapa! Ca dupa o vreme incepi sa iti dai seama ca nu e ce trebuie. Muie! Ca nu ai coaiele destul de mari incat sa iti recunosti ca TU esti ala care a mintit. Tu te-ai mintit prima oara. Si atunci ce faci? Refuzi sa recunosti ca te-ai inselat, refuzi sa recunosti ca NU e ce ti-ai dorit si te incapatanezi sa faci relatia sa mearga. Pai deja s-a dus pe pula marea voastra relatie daca trebuie sa te chinuiesti ca sa o faci sa mearga. Nu mai seamana cu relatia aia din filme, unde ei se inteleg din priviri, unde totul e o armonie, unde oricate probleme ar fi, totul se rezolva si toata lumea e fericita si nimeni nu renunta la nimeni, ca doar se iubesc… (si acum bagati suspinul ala in masa, tot din filmele americane). Ma fut! "Esti tot ce mi-am dorit vreodata de la o femeie". Ce pula mea pui botu’, fai proasto, la toate vrajelile de doi bani? Crezi ca il doare gura sa vorbeasca? Crezi ca are vreo jena? El trebuie sa aiba ce fute. Asta il intereseaza. Si ca sa isi tina pizda langa el, stie ca trebuie din cand in cand sa isi mai raceasca si gura cu "Imi oferi tot ce mi-am dorit" sau "Ce as putea sa imi doresc mai mult?"  sau si mai frumos "cred ca ti-ai dat seama pana acum ca eu nu sunt asa… eu sunt diferit… eu nu o sa… eu sunt o specie rara…". Mai taci in pula mea din gura, ca ti-o racesti de pomana!

De fiecare data imi promit ca nu o sa mai pun botu’. De fiecare data imi promit ca nu o sa ma mai implic. De fiecare data imi promit ca nu o sa mai cred nicio silaba. De fiecare data imi promit ca nu o sa mai sufar…

Si tot de fiecare data ma satur de singuratate… 

Comments

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

What does Cinderella teach our children?

#growup