Recidivus


Hraneste-mi iluziile asa cum numai tu stii. Invata-ma din nou sa ma mint, sa te mint... Invata-mi primele sapte fete si numare-mi-le pe restul. O sa adormi? Nu sunt oite. Iubeste-mi piticii si apoi alunga-i usor, fara sa isi dea seama nici ei. Nu la fel faci si cu mine? Imi sufli in flacari in loc sa ma ungi cu cuburi de gheata. Ma voi prelinge eu peste sufletul tau pana ce nu va mai fi ramas nimic. Nimic din mine, nimic din tine pentru mine.

Asculta-mi spoaptele, tipete de buha speriata in noapte. Ti le tip in fata de parca nu m-ai auzi. Stiu... stiu ca tu ma auzi... doar ca nu sunt obisnuita cu asta. Nici sa aud nu mai stiu. Am uitat... mai tipa si tu din cand in cand. Vreau sa iti vibrez glasul printre degete.

Tine-ma in causul pieptului, ca de palme sunt satula! Macar o perioada... strange-ma de maini si nu-mi mai da drumul sa fug. Lasa-ma sa zbor, dar zbori si tu pe langa mine... cu mine... pentru mine... din mine.


Saruta-ma.


Comments

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

What does Cinderella teach our children?

#growup