Draga mama,


Imi dau seama ca nu iti spun destul de des cat esti de frumoasa. Tu, suflete, radiezi iubire chiar si in momentele tale cele mai adanci de tristete. Nu stiu cum sa iti spun cat de mult te iubesc. Tu trebuie sa stii! Chiar si atunci cand te fac sa suferi. Iarta-ma. Incerc sa fiu mai buna, mai blanda, mai ca tine. Uneori (de prea multe ori) uit si imi descarc pe tine nervi acumulati in alte parti. Parca mi se pune un val pe creier si nu mai pot sa gandesc. Dar tu sa stii ca eu te iubesc!

Ti-am spus ca esti perfecta si nu m-ai crezut. Mama mea este perfecta! Mama, crede-ma, esti perfecta cu toate imperfectiunile tale care te intregesc. Mi-ai fost intotdeauna cea mai buna prietena. Stiu ca esti acolo pentru mine indiferent ce am eu nevoie. Imi esti trambulina, perna, plapuma, leagan, chiar si sac de box esti dispusa sa imi fii. Imi dai siguranta in mine. Siguranta sa ma arunc in orice, ca stiu ca tu vei fi acolo, langa mine, indiferent ce se intampla. Te invinuiesti pentru toate neajunsurile mele in loc sa vezi ca tot ce e bun in viata mea e datorita tie.

Te iubesc, mama! Chiar si atunci cand te mai cert, eu tot te iubesc! Te cert pentru ca te iubesc si vreau sa iti fie bine. Vreau sa te vad tot timpul fericita. Asa cum stiu ca si tu vrei sa ma vezi pe mine fericita. Mi-ai dat atat de mult! Si imi dai in continuare. Pentru ca asa esti tu. Cum poti sa crezi ca nu esti o mama perfecta?

Mama, tu esti tot ce am nevoie sa fii! Sper doar ca sunt si eu ce ai tu nevoie sa fiu. Frumoasa mea, te iubesc!


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

Întâmplări din viața mea

What does Cinderella teach our children?