Intre timp


Mi-am pierdut interesul pe undeva pe sub un birou. Am uitat la care birou eram cand l-am pierdut, asa ca tre’ sa imi iau unul nou. Si interes, si birou. M-am mai scarbit putin de patria-muma si de conlocuitori. Sau or fi conloctiitori mai degraba. Locuitorii s-au cam carat din patria-muma. S-au sictirit si ei. Schimbi un cacat pe alt cacat. Reinventeaza-te asta, stii? Te faci din cacat incovrigat, cacat bat. Tot un cacat. Vorba unui intelept: “pulapizdaflocimuiegaozzz” sper ca am tinut bine minte. Am o problema cu retinutul citatelor. Esential e ca retin ideea.

Asa am facut si in facultate. Pe care am facut-o ca altfel nu poti sa fii destept. Daca n-ai facultate esti prost, bah! Lasa, bine ca-s destepti aia care au facultate! Da’ stai, ca acu’ s-au prins unii ca tot prostu’ face facultate si acu’ tre’ sa ai si master. Ca prostii n-au cum sa faca master, nuuuuuu! Clar! Si uite asa, usor, usor, o sa ajungem o tara de doctoranzi. Ca si-asa acum doctoratul se termina in 2-3 ani. Mare branza! Inca o diploma cu care sa te stergi la cur.

Stai sa mai aprind o tigara.

Aha, stai ca am deviat de la intre timp. Deci, intre timp, love. Picata asa, din senin, din iarba verde (nu de-aia, bah!). Si iar mi s-a confirmat treaba aia cu “niciodata sa nu spui niciodata” cum ziceam io ce cacat e aia cu “de unde nu te astepti”, apoi chiar nu ma asteptam! Ever!

Ce mai era? Pai n-am zis nimic de Santorini care m-a falimentat pentru cateva luni bune, ca mi se pusese mie pata ca vreau Santorini si bine am facut ca m-am dus atunci, ca nush daca mai puteam sa merg in viitorul apropiat si a meritat fiecare eurocent, si a fost mirific si superb si oniric. Si poate o sa pun intr-o zi si cateva poze superbe facute de mine cu manuta mea acolo. Sau poate nu o sa le mai pun si aici. Ca ce sens are dupa atata timp?

Acu’ visez la Oceanul Indian. Si la Caraibe.

Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

#growup