Venetia in Carnaval (II)

Asaaaa... ajunsesem pentru prima data in Piata San Marco. Duminica.

Photobucket

Prima intrebare: ummmm... noi tre' sa trecem prin multimea asta?
Raspuns: Da! :D
Asa ca am ridicat aparatul deasupra capului si am inceput sa fac poze. Multe mi-au si iesit! :D

Photobucket

Si lui ii place roz!

Photobucket

Photobucket

Primul costum

Photobucket

Photobucket

Drumul prin fata palatului doagelor. Am descoperit cu placere ca oamenii pot fi si civilizati. Cu toate ca erau toti cu ochii care mai de care mai pe sus sau in parti (cum eram si eu, de altfel), nimeni nu m-a calcat pe picoare, nu am fost imbrancita, impinsa, trasa, bagata sau scoasa. Nu m-am simitit nici macar inghesuita. Ce-i drept, si eu eram extaziata de ce vedeam in jur. Poate de-aia. Sau poate chiar se poate traversa in mod civilizat o mare de oameni. Si pentru ca nu reusesc sa ma hotarasc, e clar, trebuie sa repet experienta! ;))
Si ca sa nu fie vreo nelamurire in ceea ce priveste numarul de oameni din piata, am dovezi! (dupa cum urmeaza)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Drumul a continuat prin gangul din fata. Care nu era un gang, ci o strada :P
Dar pana sa ajung la straduta, stai sa mai pozez o masca! :D

Photobucket

Photobucket

Si pe straduta, ghici ce! Stai sa mai pozez o masca!

Photobucket

Oooo si uite si un magazin cu maaaasti!

Photobucket

Photobucket

Spre hotel mergi tot inainte pana la Cartier

Photobucket

si o iei prin dreapta, pe langa biserica si ajungi intr-o piateta in spatele bisericii

Photobucket

unde faci stanga pe langa terasa pe aici

Photobucket

si la capatul acestei stradute, in stanga, e hotelul

Photobucket

unde ne-am cazat si am iesit repede la fereastra sa fac ghici ce? niste poze! :))

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Am fost la potol, ne-am potolit, dupa aia am plecat la vanatoare de mascute, ne-am luat mascute si inapoi la pozat lumea pe strada. Ele sunt frantuzoaice si si-au facut singure rochiile.

Photobucket

El (stanga) se crede ingeras.

Photobucket

El e simbolul Venetiei.

Photobucket

si tot asa... pana ne-am intors la hotel unde i-am gasit pe frumosii astia care cantau cu un drag si cu o veselie asa de contagioasa, ca am uitat ca sunt obosita, ca ma dor picioarele, ca se lasase frigul si m-am veselit si eu :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

va urma.

Comments

  1. foarte dragut... poate merg si eu la anul la carnaval. sa-mi dai niste traveling tips!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

Întâmplări din viața mea

What does Cinderella teach our children?