Ce vor femeile?


Savurez tot ce imi da viata cu o pofta nesatioasa. Nu vreau sa schimb nimic. Savurez exact asa cum mi se da. Imi place sa primesc cadouri si viata mi-a facut multe cadouri in ultimul timp. De la satisfactia lucrului terminat la surpriza noului, de la febra calatoriilor la relaxarea gasita acasa, de la hranirea orgoliului la placerea senzuala, pe toate mi le-am dorit si le-am avut. Atunci ce imi lipseste? Am eu grija sa am tot timpul o noua dorinta de indeplinit.

Si totusi… ce isi doresc femeile? Pe cineva care sa le iubeasca. Sa le adore. Sa le faca poftele si sa le suporte nazurile. Unele vor sa fie dominate, calcate in picioare, supuse. Altele vor sa domine, sa calce in picioare, sa supuna. Altele vor masina, vila si piscina, tzoale de firma si intretinere la cele mai scumpe saloane de infrumusetare. Si mai exista o categorie… cele care vor echilibru. Cu astea ti-ai prins urechile! Cu primele e simplu. Poti afla exact ce vor. Echilibru inseamna o permanenta schimbare de stari de spirit, de dorinte, de nazuri. Ce inseamna defapt acest echilibru? Inseamna ca se plictisesc repede orice ai face tu. Vor sa fie si dominate si dominante. Vor romantism si pragmatism si… o baza materiala. Ele sunt suma femeilor din primele categorii. Sunt suma femeilor din toate categoriile. Si uneori se cred deasupra tuturor femeilor pentru ca “gandesc ca barbatii”. Defapt tot ca femeile gandesc, dar aleg numai ce le convine. Ce te faci cu o asemenea femeie? E altfel, e greu de gasit, e greu de tinut, asa ca mai bine te reorientezi spre ceva mai simplu. Asta in functie de gusturile tale. Iti alegi una din primele categorii. O cuceresti relativ repede, pentru ca esti destept si te-ai prins repede ce vrea de la tine. Esti mandru de tine si o iei de nevasta si te trezesti peste cativa ani ca nu asta iti doreai. Ca te-ai plictisit. Too late, man!

Asa ca ce vor femeile? Nici ele nu stiu ce vor. Sunt unele care au impresia ca stiu pana gasesc ce cautau. Dupa care isi dau seama brusc ce vroiau ele defapt. Nu, nu asta isi doreau… nu chiar asa… nu s-au exprimat bine. Merge si asta, dar… si o iei de la inceput. Vrei sa ii dai unei femei ce isi doreste? Fii pregatit sa dai cate ceva tot timpul. De fiecare data altceva. Si repede. Eventual inainte sa iti zica ea ca vrea… trebuie sa ii citesti tu gandurile! Ce romantic, nu-i asa? Cum dracu’ o mai faci si p-asta? Daca esti destul de atent, iti va da ea mici indicii. Daca nu, ia-o pe ghicite… pana la urma o nimeresti tu cu ceva sa ii placa!

Spor la treaba!

Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

"De vorbă cu Oana" - dialog în versuri

#growup