M-am gandit ca hai sa le vand!

Dupa ce mi-am dat seama ca nu mai am loc sa le pun prin camera, dar ador in continuare sa le fac, m-am gandit ca poate o vrea cineva sa le si ia acasa. Si poate imi da si mie ceva acolo, de o ciocolata cu raspberry cream si-o rata la vila cu piscina de pe malul marii egee. Da, vila din curtea careia voi picta marea in toate felurile posibile. Pana atunci, voi picta ce-mi trece prin cap, ca cum ar fi, spre exemplu, flori si ferestre. Ca fapt divers, picturile sunt realizate in acrilic pe panza gata fixata pe sasiu de lemn, ne mai fiind nevoie de inramarea lor. In cele ce urmeaza, sunt infatisate cele mai recente opere artistice exprimate in dimensiuni de 40x30 (fereastra din Grecia) si 50x40 cm (ailalta fereastra si florile). Va indemn sa le achizitionati.





Comments

Popular posts from this blog

What does Cinderella teach our children?

Drumul Dragonului

Romeo și Julieta la Teatrul de Operetă și Musical „Ion Dacian”